SeokJong Baek. Tenor SeokJong Baek w dalszym ciągu przyciąga międzynarodową uwagę po swoim debiucie w Royal Opera House jako Samson w nowej produkcji Richarda Jonesa zatytułowanej Saint-Saëns Samson et Dalila oraz szybko umacnia się w roli godnego uwagi artysty, zdobywając szerokie uznanie dla swoich wyjątkowych brzmień liroco/spinto i wyszukanych osiągnięć technicznych. Jego uznana przez krytyków interpretacja Samsona to nie tylko debiut w tej roli oraz w Royal Opera House, ale także debiut zawodowy jako tenora, po przejściu z barytonu w okresie lockdownu w czasie pandemii koronawirusa. Jako baryton Baek był stypendystą programu Adlera, członkiem Programu Merola w San Franciso Opera, artystą rezydentem Lyric Opera of Kansas i absolwentem Mahnattan School of Music. W sezonie 2024/25 występuje między innymi jako Cavaradossi w Tosce dla Metropolitan Opera, Cavaradossi i Calaf w Turandocie dla Royal Opera House, Covent Garden oraz Radames w Aidzie dla Deutsche Oper Berlin. Ponadto Baek zadebiutował jako Rodolfo w Cyganerii w Arizona Opera i powraca do Teatro del Maggio Musicale Fiorentino. W ostatnim sezonie Baek miał wielce oczekiwany debiut w Metropolitan Opera jako Ismaele w Nabucco, a w późniejszej części sezonu powróci jako Calaf w Turandocie. Ostatnio debiutował także jako Pinkerton w Madam Butterfly, Radamès w Aidzie i Turiddu w Rycerskości wieśniaczej w Royal Opera House, wystąpił po raz pierwszy w Teatro San Carlo jako Calaf oraz jako Cavaradossi w Tosce w Arizona Opera. Jeżeli chodzi o koncerty, Baek zadebiutował zawodowo w Accademia Nazionale di Santa Cecilia pod kierownictwem Sir Antonio Pappano w Verdi Requiem, a także w Royal Danish Orchestra pod batutą Bertranda de Billy’ego. Warto także wspomnieć o jego debiucie festiwalowym jako Ramades na Lanaudière Festival w koncertowym wykonaniu Aidy pod batutą Yannicka Nézeta-Séguina, w BBC Proms w Requiem Verdiego w Royal Albert Hall, a także jego występach z Orquesta Filarmónica de Gran Canaria wraz z Elīną Garančą pod batutą Karela Marka Chichona.