Dorota Szczepańska

Sopranistka specjalizująca się przede wszystkim w muzyce epoki baroku i klasycyzmu. Chętnie wykonuje muzykę kameralną, nie stroniąc również od improwizacji i jazzu. Współpracowała ze znakomitymi artystami t.j. Trevor Pinnock, Howard Arman, Paul Goodwin, Dirk Vermeulen, Paul Esswood, Martyna Pastuszka, Andrea de Carlo, Christina Pluhar i L’Arpeggiata śpiewając u boku Céline Sheen, Vincenzo Capezzuto, Topi Lehtipuu, Silvia Frigato, czy Rolando Villazón. Wstąpiła również podczas festiwalu Opera Rara w roli Ismene w Mozartowskim "Mitridate re di Ponto" pod batutą Philippe Jarousskiego. Dokonała nagrania "Ave Maria" Krzysztofa A. Janczaka razem z London Symphony Orchestra, muzyki do baletu "Stín" B. Martinů wraz z Ianem Hobsonem i Sinfonią Varsovią, jak i wielu innych nagrań płytowych m.in. dla wytwórni NAXOS i ARCANA. Zaśpiewała także na wielu ścieżkach dźwiękowych m.in. do serialu "Zasada przyjemności" M. Lorenca oraz "Even Mice belong in Heaven" i "Czarna Owca" K. A. Janczaka. Razem z Alonem Sarielem oraz Peterem Schwebsem stworzyła Lamento Project, w którym barok przeplata się z muzyką popularną.